xZoPpY Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei Det er særdeles viktig at jeg får vite fargekoden på denne lakken innen kvelden, for i morgen skal jeg bestille lakk! Noen som vet hva slags lakk kode denne lakken her har? Blir veldig takknemlig om noen vet eksakt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Ta med noe lite som er lakka til nærmeste sjappe å få det scanna du;) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Ta med noe lite som er lakka til nærmeste sjappe å få det scanna du;) Har desverre ingenting som er lakkert i den fargen. De bildene har jeg funnet rundtom. Skal ha samme lakk som på bildene skjønner du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Har desverre ingenting som er lakkert i den fargen. De bildene har jeg funnet rundtom. Skal ha samme lakk som på bildene skjønner du...[/Quote] Lykke til, fargen på den båten og fargen på bilen er to helt forskjellige blåfarger, om du hadde fått tak i koden på fargen på bilen eller båten så blir nok den en helt annen farge i realiteten enn det som du ser på pc skjermen din. Det enkleste er nok å stikke innom ei lakksjappe og og få se gjennom fargekartene dei har og se om du finner en fin blåfarge, og selv om du tar med bildene og prøver å finne noe som ligner så blir ikke det samme farge som det som er på bildet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jeg får løpe innom lakkspesialisten i morgen da og se på metallic lakken de har...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg