ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 hjelp!! jeg har en audi 80 avant med kw justerbart,den er justert helt i bånn men er fortatt ikke lav nok.hva kan jeg gjøre?:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Har du bilder eller? Luft fjæring neste steg da. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 her noen men jeg er helt grønn når det gjelder pc så jeg har ikke klart å legge de utuhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Kan du sende de på mail da? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 hvor står adressa di da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 gtpassat@hotmail.com Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ikke det beste bilde men, har du ikke noen bedre? Den var jo neste like høy som min jo. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Min er senket 60/40 med powertech fjærer, koni og bilstein dempere. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 skal ta noen nå med digitalkamera jegkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 her tenker jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 det blei elendig kvalitet for jeg måtte forminske det så sinnsykt mye:usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Få på noen skjørt og en leppe så ser den enda lavere ut. hvis du senker den mer så blir den vel umulig å svinge med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by ståle sivertsen her tenker jeg:D Den var da fint senket den! Hvorfor skal du senke mer? Som magun sier så vil nok videre senking påvirke svingemuligheten (noe ihvertfall jeg liker å ha:rolleyes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 har vurdert rs4 front eller seidel.skjørter blir det nok til våren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Må ikke senke så mye at felgene ikke passer i hjulbua da :D Jeg har senka 90'n min 4 cm, og det subber med 17" :( Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg