Superfyr Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Skal til å bytte belter på min FD, en howto her slik at eg ikkje river bilen i førti deler og ødelegger nokke? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Om du ikke føler du har såppas peiling ville jeg latt noe så viktig som beltene vært ifred. På en annen side, det er ikke noe hokus pokus, ut med de gamle, inn med de nye. Er det 4/6 punktsbelter du skal ha inn? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfyr Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Om du ikke føler du har såppas peiling ville jeg latt noe så viktig som beltene vært ifred. På en annen side, det er ikke noe hokus pokus, ut med de gamle, inn med de nye. Er det 4/6 punktsbelter du skal ha inn? Må ha nye til godkjenning.. E-godkjente belter. Vanlige 3 punkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg