DevilsTower Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Kjeda meg fælt mens jeg titta igjennom fotografiene mine. Så kom jeg over et bilde av fabrikken her, og tenkte jeg skulle gi det en real omgang med photoshop! Tok meg 4 min :) PS: Fabrikken forurenser minimalt, er en av de reneste i verden. C&C mottas med stor takk, whether it's good or bad :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Stili!! hva har du gjort? sikkert ikke mye:) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Takk! :) Har bare stilt på levels + hue&saturation med en liten blåfarge, for å få litt effekt :) Flere kommentarer? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Fett bilde! Hva heter fonten du har brukt? Eller har du skrivd bokstavene sjøl og c+p? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Tøft bilde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg