Precious Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Nei! For tida virker det som alt går galt, både for meg og en del av min hverdag. Jeg leste hele tråden på zatzy, håper for guds skyld jeg tenker over det i framtida og at det ikke skal noe alvorlig med meg eller nære venner til for at jeg tenker om igjen. Mange vet hvordan det er å misste familie, venner eller bekjente. *kondulerer* (R.I.P) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 RIP buddy. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Virker som det er fort gjort å komme oppi noe.. Skummelt fort gjort :( Håper virkelig jeg håper å dobbeltsjekke logikken min ved forbikjøringer og lignende.. Jeg vil ikke ende opp slik.. Tragisk... Ufattelig tragisk.. Pass på folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 R.I.P. :( Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 R.I.P. ..ubehagelig å lese slike saker... :( Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg