Gå til innhold

1983 Vw Golf selges!

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Meget strøken og påkostet ener`golf selges! Her får du en sjeldent strøken bil! Den er tectylbehandlet for ca 2 mnd siden, og det siste halve året har jeg byttet hjullagerene foran, montert slissede bremboskiver, nye klosser, ny dynamo, ny termostat, nye monroe gassdempere, nye eibach senkefjærer(40mm), nytt simons effektanlegg, k&n innsats luftfilter, alle væsker nylig byttet, nytt sønnak batteri, nye klare hovedlykter med angel-eyes, klare blinklys med parklys i frontanger, gti-leppe foran, emblemfri grill, lakkert grillist, røde/klare baklykter, gti-stoler, kraftig stereo som fikk ut baksetene da de sjelden ble brukt, pioneer avic x1bt med navi/dvd/bluetooth, 2xpioneer 1000w 12" med fabrikkbygd kasse, kraftig pioneer monoblokkforsterker, greit frontsett, lite skilt foran, nest nyeste vanlig skilt bak, sota ruter hele veien utenom frontrute, litt mindre skinnratt er satt inn! Skjer stadig noe, så innen den blir solgt har det sikkert skjedd enda mer;-) Elsker bilen, men pga jobb vil jeg selge den da jeg får firmabil!

Den er meget pen i lakken, og Kjell Halls Antirustsenter som tectylbehandlet den skrøyt den opp i skyene, dette var et meget bra eksemplar han var glad jeg tok vare på!

Bare stereo kostet nesten 25000 i innkjøp!

Det følger med nye sommer og vinterhjul med piggfritt.. 15" vinter og 16" sommer!

Norsk Speedometerservice har nylig montert defa-alarm i bilen, med startsperre!

Bygd om til xenonlys, h4 med fjernlys!

Jeg er 3. eier, når jeg fikk den var det en familie i Gudbrandsdalen som hadde den, de hadde hatt den i 10 år!

Eu-ok til Mai 2007, men går LETT gjennom på neste kontroll også!

Det er en 1,6 liter som har gått 179 000 og selges for 39 000,-

Søker du etter bilen på http://www.autodb.no får du se noen bilder av den!

Kontakt meg her, på 97716818 eller o_nygaard@mail.com!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider