SHN-Motorsport Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 åltså det som skjer når at du bygger om bilen er at den fortsatt er en 242 l/dl. ikke en 242turbo. den blir da forsikret som en 242 l/dl. det som er bakdelen er at du kun får utbetalt forsikringspreime i henhold til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Dette blir nok bra, Jan Roger ;) Tore :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei. Terra har noen små krav en i familien er medlem i en veteranbilklubb får og få Lmk forsikring så måtte han få takst på bilen/bilene som eventuelt skulle ha lmk forsikring. Også måtte bilen/bilene være i tilnærmet original stand. Enjoy Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_R_M Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Nå har jeg bestemt meg for at forsikringa blir vanlig personbil forsikring,¨så jeg kan endre litt mer på bilen.. Når jeg tenker meg om, så blir det bare lakk, felger, motor og driverk som endres.. Og styringa.. vil ikke gjøre noenfæle inngrep i karroseriet.. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Bestemt meg for lakken.. Den blir som på denne.. Faktisk så blir utseendet det samme, men ikke motor da den er en t5 motor som er lagom hyfsad: http://www.gatbilar.se/viewImage.php?car=5372&big=32872&kat=1&event= plz.. All hjelp tas imot med åpne armer :) Siter Volvo 242dl 1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_R_M Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Dette blir nok bra, Jan Roger ;) Tore :) Håper det jeg å... hehe Siter Volvo 242dl 1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_R_M Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja...Er ei stund siden jeg skreiv sist, men skal prøve å oppdatere litt om hva som har skjedd.. Har droppa planer om turbomotor, og går for gassermotor.. Blir minst 45 webere, kjøpe topp fra en kar i sverige som lager til motorsport og 2.5" eksos.. Blir på en B230a btw.. Videre så blir det 17" volvo r-felger, og nyere fangere forran og bak + 86 speila.. Lakk og rust ble tatt seg av i sommer, så det er ikke noe problem:) Siter Volvo 242dl 1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_R_M Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bilder ligger her: http://www.gatbilar.se/kalikatoo Siter Volvo 242dl 1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg