Wrasko Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Først bilder: Bilen er som sagt en 86 244 som har fått seg nye motorfester, en v8 fra chevy (camino), 305 som originalt yter 155 hk og 326nm, som har fått seg en holley forgasser.. Ergo, ukjent hk og nm.. Girkassa er en th350 (følger med en defekt th350 og) Har "custom" mellomaksling som er laget for å passe, og er brukt på 240 før. Har og stort chromeluftfilter, og selve girspaken til automatkassa.. Motor er IKKE koblet til, og bilen er ikke helt strøken, men grei skuring å pusse opp... Om ønsket så kan jeg finne lappen fra volvo for å finne nøyaktig hva som må til for å få godkjent bygget.. Står med skilter nå. PM, 90206230 eller slicktst@gmail.com(msn/mail) Pris: BUD Bilen står i Mysen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obba Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei. Jeg er ganske intresert i dette her. Har lagt deg til på msn nå så kan vell ta den meste av praten der. Er jeg som har masa på ole andre om info viss det sier deg noen ting.Jeg ser på bilde av selve motorommet att det mangler en del som radiator og slikt, følger dette med? Men som sagt veldig intresert, og er vell lettest og ta dette over msn. hilsen obba Siter :fire: 200sx :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Okey. Det var deg ja :).. Skal ha den originale radiatoren liggende ja :) Har vel alle delene som følger med bilen originalt, forutenom motor og gir. Bare spør hvis det er noen konkrete deler du tenker på som du ikke ser på bildene :) Har også fremre del av eksos (no jallamekk), men ikke bakover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg