Kverna Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Var endel uskarpe bilder, mulig etter resize, hva vet jeg. Bilde av den Alfa Romeoen (147?) var sinnsykt, peneste fangeren jeg har sett på lenge, uansett bil Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Var endel uskarpe bilder, mulig etter resize, hva vet jeg.Bilde av den Alfa Romeoen (147?) var sinnsykt, peneste fangeren jeg har sett på lenge, uansett bil Heh der kom klagen :D Ble mange bilder som ble uskarpe pga litt bevegelse i det bildet ble tatt. Og i tillegg var det innendørs, så blir lettere uklare bilder da. Kanskje og etter resize ja, for de er endel større de som ligger på maskinen min. Den svarte alfaen du snakker om med zender styling eller hva det nå er... syns den er dritrå selv. Da viser jeg til fronten. Ser skikkelig hissig ut :op: Eller mener du den røde og gråe med lambodører.. Ja ikke galen den heller. Tøffeste jeg har sett av den typen ihvertfall, og kanskje den eneste styla jeg har sitt? :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Heh der kom klagen :D Ble mange bilder som ble uskarpe pga litt bevegelse i det bildet ble tatt. Og i tillegg var det innendørs, så blir lettere uklare bilder da. Kanskje og etter resize ja, for de er endel større de som ligger på maskinen min. Den svarte alfaen du snakker om med zender styling eller hva det nå er... syns den er dritrå selv. Da viser jeg til fronten. Ser skikkelig hissig ut :op: Eller mener du den røde og gråe med lambodører.. Ja ikke galen den heller. Tøffeste jeg har sett av den typen ihvertfall, og kanskje den eneste styla jeg har sitt? :D Tenkte på den røde med lambodører. :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Tenkte på den røde med lambodører. :) Ja fant ut d. Den svarte heter vist 158 (tror jeg d står :op:. Uklart bildet jeg har bakfra av den svarte) Så forstod det var denne du snakka om: :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg