Trollet_ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 har en honda accord ca5 (1987) som jeg tengte jeg har (til nå) et stereoanlegg til 13 000 (så langt) i bilen... så har jeg fått tilbudet om og kjøpe en defa-alarm til 1500.- som kobles til bilens fjernkontroll for sentral-lås... har sentrallås på bilen, men ikke fjernkontroll... noen som vet hvordan dette kobles og hvordan fjernkontroll til sentrallås kobles? på forhånd: takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 du bruker bare fjernkontrollen til alarmen da det er den som kontrolerer sentral låsen da! er me koblings skjema å lett å enkelt å koble;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 okei...men han som selger den sier at den kobles sammen med fjernkontrollen til sentrallåsen og at det ikke følger med noe egen fjernkontroll..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 den kobles sammen med styringsenheten til sentrallåsen. altså styringsenheten er ikke fjernkontrollen, men en boks du har i bilen. EDIT: Og da slår alarmen seg av og på når sentrallåsen slår inn og ut, som f.eks når du vrir om nøkkelen på døra, eller låser innafra. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 altså man trenger ikke fjernkontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 spørs det, hvis du ikke får me fjernkontroll til alarmen kan du sikkert koble det til det originale, ikke sikker på ossen du gjør det men.... jeg fikk ivertfall me kontroll på alarmen min å den styrer både alarm å sentrallås. Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 I stort sett alle Honda'er så trenger du en egen sentrallåsdriver, som må monteres i døra. Du kan enkelt sjekke dette ved å trykke ned "låsknappen" inne i bilen, låser alle dørene seg da, eller bare den ene? Hva slags type Defa alarm har du? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hvis jeg låser førerdøra fra insiden låses alle, men ikke om jeg låser høyredøra f.eks! alarmen er en Defa auto security 401-G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Men, du har vel ikke orginal fjernkontroll til denne bilen, har du vel? Du skulle hatt en DEFA 821 alarm.... Du må ha sentrallåsdriver.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvis det er en forholdvis ny versjon 401 alarm så kan jeg være interessert i å bytte den med en 821.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Forskjellen på 821 og 401 er for noe a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Forskjellen på 821 og 401 er for noe a? 800 serien er MED fjernkontroll fra DEFA som låser opp/igjen bilen og slår av og på alarmen.... 400 serien bruker bilens orginale fjernkontroll for å slå av og på alarmen og åpne/låse sentrallåsen... Så du kan si at 400 serien er for biler som har orginal fjernkontroll, mens 800 serien er for biler som ikke har orginal fjernkontroll... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 alarmen er kun pakket opp og undersøkt!! aldri vært brukt i no bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hva slags "farge" er det på esken? "hvitaktig" eller "svartaktig" ? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 den er lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg