Fjøsnisse Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 OK, litt vanskelig å forklare, jeg har da en e36 coupe 94mod 325, Når bilen er kald så starter den lett, men fks hvis jeg kjører til bilen blir varm, å lar bilen stå fks i 30 min så blir den helt rå, vanskelig å starte igjen.. Bilen starter etter en 4-5 ganger, noen her som vet hva det kommer av?? Plugger ble byttet for ikke så altfor lenge sia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hmm høres ut som tempføler for kjølevann... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Det kan være temføleren for motorstyringen som sagt tidligere, men kan også være at dysene er slitt/skitne/står alltid åpne. Dermed vil det være vanskelig og starte bilen når den er varm pga det har gått bensin i sylindere, mens når den er kald trenger den mer bensin og dermed er lett og starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg