Noob88 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hey Lurte på hvordan tilkoblingen blir når jeg skal koble til 2 forsterkere. Trenger jeg da to strømkabler fra batteriet slik at det blir en til hver forsterker osv? Er helt fersk innen bilstereo, har aldri koblet før så dersom noen har en komplett guide å komt med så hadde det vært good shit:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 du må ikke nødvedig vis trekke to strømkabler fra batteriet, du kan ta en som er litt grov å koble på en fordelingsblokk som deler strømmen til hver amp, å hviss du har "out put" på ampen din trenger du bare en signalkabel fra spilleren til ampen å fra ampen til den andre ampen, hviss du skjønner.. hehe :p veit ikke helt om de går de der me signalkabelen hvis du ska bruke den ene ampen til subb å den andre til mellomtone/diskant... lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noob88 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Thank you kaje Kan det være mulig å få bilde av hvordan jeg skal koble? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 laga en jalla tegning her.... :p PS glemmte å tegne inn sikring på pluss ved batteriet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvis spilleren din har 2 rca-utganger er det selvsagt en fordel å bruke begge 2 fremfor å sende signalet videre! (tenker da på innstillingsmuligheter på spilleren) Har ikke forsterker rca-output og spilleren kun har 1 output bruker du Y-led! Dette deler rca i 2! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg