Opel Omega Turbo Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har en 02 Passat jeg skal sette ny CD/Mp3 spiller i, vill da ha en med blått lys i og rødt lys i knappene, matcher da resten av interiørlyset i bilen... Noen som har noen anbefalinger og komme med? Helst kjente merker! Skal også koble til en Pyle DVD spiller og skjerm... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg har selv en Alpine CDA-9853R. Koster vel 3500-4000 for tiden tror jeg. Bildene er litt dårlige pga elendig kamera, men du ser jo litt hvordan det ser ut da :) Det ser faktisk en del bedre ut i virkeligheten enn på disse bildene. Den har foresten fargevalg også, de fire blå knappene kan du skifte til rød om du vil. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Bildene er litt dårlige pga elendig kamera, men du ser jo litt hvordan det ser ut da :) ser mer ut som elendig fotograf :spin hold kamera stille når du knipser er et tips :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ser mer ut som elendig fotograf :spin hold kamera stille når du knipser er et tips :) Veldig merkelig at jeg ble en mye bedre fotograf når jeg fikk meg nytt kamera da :rolleyes: Problemet med det gamle var at det ikke tok klare bilder uten blits, å du kunne jeg tenkt deg hvordan det hadde blitt med blits... Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1562 på denne kan man justere fargene på display og knappene separat, slik at de passer resten av interiørlyset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 torshov har en spiller. soundmax SL-18WMBR. den kan du stille lysene på;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Takker for forslagene folkens! Har også et lite problem til, har en Pyle 7" skjerm jeg gjerne skulle festa på en vettug måte, noen som har gjort dette før? Evt hvor er det best og feste den? Har også en Pyle DVD spiller, denne tenkte jeg feste under hanskerommet, eller hva mener folket? Er jo et ledigt rom under cdspiller da, men tror jeg må til og kappe en del baki der da for og få plass... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ingen? Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Vil også tipse om Becker 7939 som faktisk ser ut som om den skulle vært levert med bilen - meget vellydende spiller :) Nakamichi CD-300 glir også pent inn i Passat'en: Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Oki, takker igjen for tipsa! Ingen som har bilder av skjerm montert i Passat da? Og evt ekstra DVD spiller... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Bump Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 har sett en som har cd spilleren der askebegeret er. å har sett en som har dvd skjerm i hanskeromdøra. har ingen bilder av det på data`n her desverre. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg