opelhans Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har en volvo 360 som jeg skal bruke på jordet. På denne bilen er det mye fine deler. Jeg selger det som ikke hindrer bilen i å starte og gå. Det vil si ikke motor, girkasse +++ altså det som gjør at den kjører. Si ifra hvis det skulle være noe, ellers blir dette herpa i nærmeste fremtid Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92preben5 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 heisann, skulle gjerne hatt noe til forstillinga, et feste til noe stag som sitter i karroseriet under, det hindrer ikke at bilen kan kjøres men fjærbenet blir noe løst :)intressert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Jeg har en 360 delebil -) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg