Gå til innhold

Golf GTi Turbo Selges/byttes

Ranger emnet

zombiedick

Anbefalte innlegg

Får aldri gjort ferdig lekebilen min, så jeg vurderer å selge. Den går ikke under 25 000kr som den står, eller byttes i kurrant bruksbil. Kunne godt tenkt meg en Einser GTi eller noe i den duren.

Bilen er en 1988 16v som er ombygd til 8v med ettermontert Turbosett fra BLT. Bilen er 90% klar til å brukes, motoren går greit, pr idag med ca 0,7bar ladetrykk. Tipper 170hk, men motoren har en mer potensiale. Utenom det er det et godkjent turbosett, så bilen kan registreres med dette oppsettet, hvis man legger litt ekstra arbeid i bilen.

Bilen har profesjonelt byggd helbur samt null rust. Lakken er ny, men dårlig.

Motoren er nyoverhalt og toppen dekomponert, skal takle godt over en bar. Gearkassen er GTi 8v, og tåler ikke all verden av heste. Kan følge med en G60 kasse.

Er ikke noe særlig til felger, de på bildet følger ikke med. Prisen er med stålfelger. Andre felger kan følge med mot pristillegg.

Ta kontakt hvis det er interessant.

DSC00108Medium.jpg

DSC00106Medium.jpg

DSC00107Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forresten helt lik denne i utseende..er prikk lik tro e..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1310057 samme lakk å baklykter å alt ;) har gått over bilen min litt...er noen små feil: håndbrekk må strammes,gåent lager på toppen av demperen foran,åssåfunker ikk bryteren te varme apparatet på alle hakkene tro den funket på 1 og 4. åsså den fisinga ved 2000 omdreininger,å litt slitt i interiøret,men har fått tak i fint interiør også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider