zombiedick Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Får aldri gjort ferdig lekebilen min, så jeg vurderer å selge. Den går ikke under 25 000kr som den står, eller byttes i kurrant bruksbil. Kunne godt tenkt meg en Einser GTi eller noe i den duren. Bilen er en 1988 16v som er ombygd til 8v med ettermontert Turbosett fra BLT. Bilen er 90% klar til å brukes, motoren går greit, pr idag med ca 0,7bar ladetrykk. Tipper 170hk, men motoren har en mer potensiale. Utenom det er det et godkjent turbosett, så bilen kan registreres med dette oppsettet, hvis man legger litt ekstra arbeid i bilen. Bilen har profesjonelt byggd helbur samt null rust. Lakken er ny, men dårlig. Motoren er nyoverhalt og toppen dekomponert, skal takle godt over en bar. Gearkassen er GTi 8v, og tåler ikke all verden av heste. Kan følge med en G60 kasse. Er ikke noe særlig til felger, de på bildet følger ikke med. Prisen er med stålfelger. Andre felger kan følge med mot pristillegg. Ta kontakt hvis det er interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel3000 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 har en e36 320 jeg muligens kunne byttet med hvis d er av interesse..92 320 grønn metallic..med et lite tenningsproblem..tro d er coil eller en plugg som e dårlig..fiser liksom på 2000 omdreininger,,,ellers ganske heil å grei bil..4 dørs m3 ratt å baklykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Tja, send mer info på pm, og kanskje et bilde eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel3000 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 har du et mob nr så kan e sende deg et par bilder på mms..aner ikke åssen e legger ut bilder her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel3000 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 er forresten helt lik denne i utseende..er prikk lik tro e.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1310057 samme lakk å baklykter å alt ;) har gått over bilen min litt...er noen små feil: håndbrekk må strammes,gåent lager på toppen av demperen foran,åssåfunker ikk bryteren te varme apparatet på alle hakkene tro den funket på 1 og 4. åsså den fisinga ved 2000 omdreininger,å litt slitt i interiøret,men har fått tak i fint interiør også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg