ronaldo Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 heisann, da har eg endelig funnet en bil eg liker. Får den tirsdag eller onsdag neste veke, blir importert fra tyskland. Det er en svart 2,0T med det meste av utstyr(navi,helskinn,sportsseter m memory,tlf,sportsunderstell osv osv, 2002 mod. men der mangler soklart etpar småting :) Trenger vinge, å xenonlys, men det tar eg til sommeren.... er det noen her som veit om noen nettsider eg kan finne litt snacks til bilen? er også ute etter blått instrument panel, (speedometer) sånt som står i R-bilene. noen her som veit om det er å få tak i ? på forhånd takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 søker du rundt i sverige kan man komme over brukt R instrument med speedo skivene du er ute etter. heico og sam er vel de som har mest til volvo. realcar har også noe med det er stort sett evolve styling..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 da må eg vel kjøpe et komplett speedometer, trur ikkje du her fins noken som selge kunn skivene? må no vere noken styling firma som har sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hei igjen, noen her som veit hvor en får tak i cd til å oppdatere gps i volvo s60 2002 mod? har sett det på nettet en plass før, men finner det ikke igjen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 finner det hos din Volvo Forhandler, men koster vel nesten 5000kr for noe sånt, men da er det jo oppdaterte CD`r.... I S80`n som pappa kjøpte for 1mnd siden, så fulgte ikke dette med, så vi sa i fra til volvoforhandleren vi kjøpte bilen av at vi ikke fikk med dette, å da fikk vi det på dagen gratis ; De 4 CD`ene altså :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg