marjoh Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 1500,-? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er felgene solgt eller var budet så dårlig at du ikke gidder svare??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ikke vært her på en stund jeg.. 1500 blir for lite gitt.. 2 lapper er minstepris.. da taper jeg bare en 500lapp liksom Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har du mulighet til å ta noen bedre bilder (med litt bedre oppløsning) slik at det er lettere å bedømme skadene? Ta gjerne også bilde av en felg som er "hel" slik at jeg har sammenligningsgrunnlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hmm.. har desverre bare mobilen som kamera jeg .. greit det er 2megapixel.. men vil vel ikke si bildene blir veldig bra.. men jeg kan prøve iallefall:) eller så skal jeg se om jeg får lånt et ordentlig kamera Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hmm.. har desverre bare mobilen som kamera jeg .. greit det er 2megapixel.. men vil vel ikke si bildene blir veldig bra.. men jeg kan prøve iallefall:) eller så skal jeg se om jeg får lånt et ordentlig kamera Får du tatt noe bedre bilder eller? Hva hvis du prøver med mobilkameraet ditt men tar bildet i litt lysere omgivelser? Ta gjerne et sånt nærbilde (et slikt som du har av den skadede felgen) av en av de greie felgene slik at jeg kan samenligne kanten på de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg