VwDude Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 selges for 2500.. ene felgen er desverre litt skadet i kant.. og de trenger litt gnikking da.. helst i nærheten av buskerud/vestfold boltsirkel 4x100 et25 7x15 Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hvor i buskerud bor du? får ikke tatt noen bedre bilder av dem? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg bor like utenfor drammen.. dvs på vestfoldsiden.. hvordan bilde vil du ha av de? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 gjerne bilde av skadene på felgene. mulig du har en kjøper her Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 skal ta å gå ut og fikse et bilde av den nå jeg.. er bare en som er tatt litt i kanten.. brb Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 var visst en til det var noen småhakk i.. så setter prisen ned til 2 lapper.. vet ikke om du ser skaden jeg.. er den som er den største da.. sikkert noen småhakk i tillegg.. men 2 lapper er igrunn bare for dekkene da så:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ingen som vil ha? kan også byttes i noe annet lurt Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 du skal ha 2500?? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 2 lapper er prisen nå.. ga 1500 for de selv.. og måtte kjøpe 2 nye dekk.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hm må tenkte litt på det gitt Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvilken dimensjon er det på dekkene? Stemmer at 2 er nye og 2 er brukt? De som er brukt, hvilken tilstand har de? Er felgene brukt på Golf I? Er på utkikk etter felger som passer på Golf I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvilken dimensjon er det på dekkene? Stemmer at 2 er nye og 2 er brukt? De som er brukt, hvilken tilstand har de? Er felgene brukt på Golf I? Er på utkikk etter felger som passer på Golf I 195/50-15 er hjula.. 2 av de er da fra månedsskifte september/oktober.. de 2 brukte er så godt som nye de også.. brukte de på cæbben min ja.. så de passer einser:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 195/50-15 er hjula.. 2 av de er da fra månedsskifte september/oktober.. de 2 brukte er så godt som nye de også.. brukte de på cæbben min ja.. så de passer einser:) Du har ikke tilfeldigvis et bilde av cæbben med disse hjula på? Tror du det er mulig å få "skadene" på felgen bra igjen med litt pussing og Autosol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 har desverre ikke et som er i lyset da.. blir jo så tidlig mørkt.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 kan vel tenkes du klarer fikse skaden selv.. det tør jeg ikke uttale meg om siden jeg aldri har gjort slik selv Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg