daho Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Spilleren lager en irriterende brumme lyd på rca utgangene. Tenkte kanskje at det var jording. Men prøvde en annen spiller i bilen og da gikk det helt fint. Tok med spilleren inn og koblet den på et batteri og en monoblokk. Den lager samme durende lyden. Den blir enda høyere hvis jeg tar på spilleren. Noen som vet hva som kan være feilen? Eller skal jeg bare kaste dritten? :P Pioneer DEH-P6700MP Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har du sjekka om jordinga er god? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja. Også koblet jeg den inne også. med bilbatteri. Den har ikke vært sånn før. Ble bare sånn plutselig. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg