Mr_Q Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg selger noen greie 16" felger. De passer vel best til vinterbruk. De selges veldi billig, bilde kommer snart. Felgene har stått på min golf 2 gti, kan legge ut link med bilde av bilen med felgene på, så kan jeg ellers sende bilder på e-post. ta kontakt, disse selger jeg bare for å bli kvitt dem:) http://pic5.piczo.com/linnlasse/?g=26760292 Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kom igjen folkz, dette er pene greie felger. 205-45-16 Har du en golf eller noe er det bare å by, de skal bort. De står i trøndelag, men kan fraktes hvis det passer seg:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Pluss at jeg har en 90-fanger liggende i tønsberg, så å si strøken. Sølv farget bakfanger Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 bump;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 slags dekk sommer eller? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm.. kordan prisklasse vill du begynne på? heh.. e ikkje boltsirkelen på golf 4x108? Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm.. kordan prisklasse vill du begynne på? heh.. e ikkje boltsirkelen på golf 4x108? 4x100 er vw Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm.. kordan prisklasse vill du begynne på? heh.. e ikkje boltsirkelen på golf 4x108? niks den er 4*100 Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 slags dekk sommer eller? på dem står det noen veldi slitte sommerdekk, nye dekk må til, derfor selges de så billig Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 hmm.. kordan prisklasse vill du begynne på? heh.. e ikkje boltsirkelen på golf 4x108? prisen jeg begynner på er 500, vil bare bli kvitt dem:) boltsirkelen er 4*100 Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Skader? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Skader? standard skader vel, du ser jo bildet jeg har linket til, så man ser ikke noen skader på avstand, men noen riper her å der er det jo=) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 500 for alle 4? Vilket innpress er det? Tar de jeg om de passer på bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 begynner på 500,- jeg da :) hvor i trøndelag står felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 De står i meldal, men nå blir de tatt med til tønsberg i morra, en i sandefjord som skal se på dem=) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg