Jon Arne Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Tenke jeg skulle legge inn modden min å se hvilken respons/hint jeg får. Dette er da en Toyota Corolla 2004modell som jeg fant på google:) Org: Modd: Er ikke helt fornøyd med den,men det begynner å bli en stund siden jeg laget den nå da + at jeg er ikke noe PS-freak.. Hva tyckar ni? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 ser bra ut denna. eneste jeg vil sette fingeren på er at lysene er veldig skarpe. får ikke sett noe til fronten. og så likte jeg ikke de ekstra lysstrekene du har satt på... kanskje finne en bedre donor til felger. de var litt hakkete.. men som sagt var den ganske bra! Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 må si meg enig med deg der ja Saxo..Å felgene er hakkete pga at jeg dro på hvit farge,å cambervinkelen ser f*** ut.. "men som sagt var den ganske bra!"..Takk!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg