lars2000 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hei! Har hatt min gode MB 230TE -90mod i mange år. Helt plutselig nå en dag stoppet motoren akkurat da jeg parkerte i garasjen.;) Den vil ikke starte igjen... Jeg hører bensinpumpa går normalt. Tror det må være tenningsproblem. Er det noen som har erfaring med dette? Kan det være Coilen? Eller tenningsstyringa? (Hvor sitter evt. denne?) Jeg har allerede sjekket fordeler/rotor og plugger/ledninger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 har hatt samme problem med 230E'en min 2 ganger. 1.sjekk kickdownrele om alle loddinger og kontaktpunkter er OK, dennne sitter bakbatteriet under plastdekselet. 2. sjekk rotor og fordelerlokk. jeg måtte bytte tenningsmodul pga for stor motstand mellom rotor og fordelerlokk. Tenningsmodulet finner du ved siden av coilen. Flat svart klump. 3. sjekk om du får gnist fra pluggledninger hvis ikke test fra coilledningen. Lykke til med feilsøkningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg