exEleC Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har nesten ALT av Sierra 87-93 modell Spør så skal jeg se om jeg har det du trenger. Enten her eller PM Delene befinner seg i Rogaland. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 elektriske vindusheiser?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 elektriske vindusheiser?:P Jeg skal se om di er intakte, men jeg har en bil stående med eletriske vinduer ja. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg skal se om di er intakte, men jeg har en bil stående med eletriske vinduer ja. vinduer til alle 4 dørene eller? både foran og bak? hva skal du eventuelt ha for dette? følger det med brytere oxo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er bare framme, brytere følger med.. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 har du calipere bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian rossvær Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hei! har du et topplokk-deksel (plast) til min Sierra Dohc. I tillegg ønsker jeg å kjøpe plastdekselet som dekker registerkjeden (altså i forkant av motoren). Har endel oljelekkasjer pga. sprukket plastdeksel... mvh Kristian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg har desverre ikke kalippere bak. Toppdeksel har jeg, og det plastikk dekselet i forkant av motor har jeg. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian rossvær Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har desverre ikke kalippere bak. Toppdeksel har jeg, og det plastikk dekselet i forkant av motor har jeg. Hei! hvis dekslene er i fin stand, dvs ikke sprukket, kjøper jeg gjærne dekslene:)! det er vel ikke noe problem å sende i posten?:) MVH Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 trenger brytere til el vindu forran...... :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg