Gå til innhold

Ønsker GOD 4 kanaler, monoblokk/2 kanaler og Infinity Kappa høttalere.

Ranger emnet


sov

Anbefalte innlegg

Ønsker GOD 4 kanaler, monoblokk/2 kanaler og Infinity Kappa høttalere.

2 kanaleren bør kunne brokobles da den skal brukes til sub.

Rop ut! :wave

 

Hva med en svært god 8 kanaler som du, ved hjelp av interne utbyttbare moduler, kan kjøre som 8,6,5,4,3,2 kanaler? Meget strømsterk, liten av størrelse. Helt ny. Veil pris var 7990. Du kan få den for 3000.

 

Den heter Xetec 8G1000

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Alpine MRV F-340 som jeg skal selge.

Det er en 4 kanaler som kan brokobles til å kjøre 4,3 eller 2-kanaler.

 

Ligger bilde av den på:

http://i138.photobucket.com/albums/q250/ugnlol/DSC01367.jpg

 

Har også Infinity Kappa Perfect 5 3/4" i bilen som jeg skal bytte ut.

De har jeg dessverre ikke bilde av da de står montert i bilen nå, spiller

veldig pent. Er dessverre bulket senter av høyttaleren/kon på begge. (kvinnfolk med spisse sko er flott..). Har også Infinity Kappa 6*9 med kasser som kan selges.

 

Ta kontakt for mer info og ev. bilder.

Den lykkelige eier av:

Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N

 

Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Power Acoustik digital monoblokk jeg skal selge. Den er veldig pent brukt. Forsterkeren yter 1250W rms i 1 ohm. Selges for kun 2000kr, ny pris er 3800kr.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår