foffen73 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hei Clutchen på min saab 9000, 95 modell har begynt å "suge" seg inn av seg selv. Må ha foten på pedalen for å stoppe den når den ønsker å "clutche" selv. Noen som mener de vet hva dette kan være? :-) Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan være ver et forsøk å lufte clutchen da. Kan ikke gi deg et svar på hvorfor den er slik, men kan gi deg et tips til hvordan du kan bli kvitt problemet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foffen73 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan være ver et forsøk å lufte clutchen da. Kan ikke gi deg et svar på hvorfor den er slik, men kan gi deg et tips til hvordan du kan bli kvitt problemet:) Hei, tar i mot tips med stor Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jauda, prøv å lufte du, kan ikke fatte at det ikke skal hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Evt skulle det hjelpe å lufte, ville jeg kansje spurt på saab turbo club... Der får du raskt og direkte svar. :) Håper det løser seg. Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Kan ikke forstå at det er lufting som skal til, og hvis du stopper "x-files effekten" med å trykke inn pedalen litt er det trolig ikke noe med gir/slavesylinder prøv å ta av lokket på bremsevesken og se om du får igjen problemet (hvis det er samme beholder noe jeg tror det er) Uansett hva det er så post det her når du finner det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg