Junior High Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg bare lurte på en ting. Det skal vel ikke tilfeldigvis vere ett deksel under motor som beskytter mot vannsprut o.l?? Tenkte på viftereimen, hver gang jeg kjører i en damm eller noe sant å det spruter opp på reim å den hyler som bare F.... Dere skjønner jeg har det problemet at golfen spiser viftereimer som bar det... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg hadde originalt på min 91 mod golf masse slike plastdeksler rundtomkring, beskytta reimhjul mot sprut etc.. fjerna dem de de var i veien støtt jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hmm Kanskje jeg skulle gått til innkjøp av slike deksler da, jeg tror jeg trenger noe til viftereimen hvertfall.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 grunnen til at den spiser viftreimer, er at hjulet på dynamoen er slitt! bror hadde samme problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Takker for svar. Bare lurte på visst jeg skal bytte hjul, må jeg bytte hele dynamoen da eller kun hjulet?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 kan bytte bare hjulet, dvs, hele akselen, men er lettere og bytte hele dynamoen ps: det kan og være andre reimhjul som er slitt... til info Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg