heineoen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hei! Merket i dag når vifta startet at bilen lagde mye mindre støy en normalt så åpnet panseret å sjekket... Da fant jeg ut at bare 1 av de 2 viftene var i bruk... Hva kan dette skyldes? Skadelig så lenge tempmåleren holder seg stabil? Lukter også litt kokt vann av varmeapparatet.... Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ta et måleinstrument og mål om du får spenning inn på den, om ja er enten vifta ødelakt eller er det dorlig kontakt et sted. Det er ikke ''farlig'' om den ikke funker, du har 2, blir bare ikke like raskt kjølt ned. a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Snakket med Trondurd Auto der jeg bor å de mente den andre vifta bare startet når det var behov for det... Men har aldrig merket bare ene vifta har startet før... Får ikke målt selv fordi det er umlig å komme til kabelen etter mitt skjønn... Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg