pressi Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Når det anbefales 20 liters kasse i subbens bruksanvisning, må jeg plusse på spolen i tillegg? Ca 6 liter slik at kassen må være ca 26 liter? Tenker da på cerwin vega v-max 12" 4 ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 vanligvis så er kassevolum oppgitt ekslusiv elementet ja, så du må plusse på 6 liter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pressi Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 vanligvis så er kassevolum oppgitt ekslusiv elementet ja, så du må plusse på 6 liter... Takker for svar. Her er manualen til elementet mitt. http://www.cerwinvega.com/products/pdf/mobile/VmaxSubwooferManual.pdf Bør jeg velge en lukket kasse på 26-27 liter her? Noen som har erfaring med disse elementene? Er det bedre med en kasse med bassrefleks? Og isåfall noen tips til kassens størresle? (Ca 35-37 liter om jeg ikke tar helt feil. Med spolen og røret innkl.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg