Gå til innhold

Bmw M6 Wip

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

det gjør det sikkert men det er ikke så veldig vanskelig... du klipper ut det du vil ha refleksjon av, feks bakken ved siden av det du vil reflektere med feks. lasso tool. trykk ctrl+c, deretter ctrl+v.. flytt den dit du vil, trykk ctrl+t eller gå inn på select i menyen og transform selection. akkurat som du gjør med nye felger.

nå kan du med høyre klikk velge hva du vil gjøre med den. så går du til layers, den som ofte er til høyre. her ser du at du har laget et nytt layer. her endrer du opacy, og fill til du er fornøyd med hvordan det ser ut. deretter sletter du det du ikke vil skal være der enten med lasso tool eller erazer(ctrl+e) med erazer kan du også velge opacy, da får du gjevnere kanter på slettingen. dette er egentlig vanskelig å få pent til. men jeg tror du får det til, ialle fall med litt øving! stå på :)

(-) 98 Citroën Xsara VTS

(x) 01 Citroën Saxo VTS

(x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. så ikke det var skjermbreddingen. da er det sikkert best å få "lyset" fra bilen til å treffe realistisk på skjermen. bruke brush er vel det jeg tenker på da. men jeg er ikke så flink med alt som er mulig i ps. jeg bruker brush. kombinert kanskje med moderat refleksjon

(-) 98 Citroën Xsara VTS

(x) 01 Citroën Saxo VTS

(x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør det sikkert men det er ikke så veldig vanskelig... du klipper ut det du vil ha refleksjon av, feks bakken ved siden av det du vil reflektere med feks. lasso tool. trykk ctrl+c, deretter ctrl+v.. flytt den dit du vil, trykk ctrl+t eller gå inn på select i menyen og transform selection. akkurat som du gjør med nye felger.

nå kan du med høyre klikk velge hva du vil gjøre med den. så går du til layers, den som ofte er til høyre. her ser du at du har laget et nytt layer. her endrer du opacy, og fill til du er fornøyd med hvordan det ser ut. deretter sletter du det du ikke vil skal være der enten med lasso tool eller erazer(ctrl+e) med erazer kan du også velge opacy, da får du gjevnere kanter på slettingen. dette er egentlig vanskelig å få pent til. men jeg tror du får det til, ialle fall med litt øving! stå på :)

Skal prøve når jeg kommer hjem! Tusen takk! Går det ikke bare ann å bytte layer style eller noe? til feks: multilpy? eller screen? skal jeg legge refleksjoner på hele bilen da eller?

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke så velykket synes jeg... prøv å få en jevn overgang fra bilen og utover med brush. da tror jeg det blir veldig bra! felger finner du på google, eller vmax, eller carandmodel tror jeg... ikke nødvendig å få helt lik vinkel men gangske lik, i tillegg til å ha HØY oppløsning.

(-) 98 Citroën Xsara VTS

(x) 01 Citroën Saxo VTS

(x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gjøre det samme? så ser vi hvem som blir best! bare for moroskyld!

Her er bilen:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2000-A3_5-door&n=2"></param><embed src="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2000-A3_5-door&n=2" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår