Gå til innhold

79-Volvo 242 Gatebil Prosjekt

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det begynner å bli noen om har 242 her over ja... MEN.... har fortsatt ikke sett noen som er på veien!!!!!!!! Hehe, bortsett i fra da du hadde prøveskilter på din da Kjetil.

 

hehe:D kremt... Ting tar tid og koster penger... måtte jo bygge ny motor jeg vettu da den som fulgte med var søppel.. men jeg veit jeg ikke er den raskeste mannen i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på bilen blei 24000,- med alt..

 

Jeg skal jo som sakt bygge motor jeg oxo men det blir ikke i vinter...!! for jeg driver å pusser opp en Vw Bora oxo(ferdig i februar ca) Etter det blir det tid til volvo`n;)

 

Var jo en finfin pris det da :)

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vil ikke ha 242`n min på veien nå, Kjetil:) Venter til våren jeg. Når 17" kan sitte på;) Blir ikke noe vinter bil. Sladda så mye med 240 så klarer å vente til våren. Ikke det at den min orker sladde på asfalten da..Men får prøve så godt jeg kan væ. Men blir morro når du får din på veien da. 4stk 242 i brua. Kolonnekjøring med røyk ifra bakhjula da væ???;);)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli noen om har 242 her over ja... MEN.... har fortsatt ikke sett noen som er på veien!!!!!!!! Hehe, bortsett i fra da du hadde prøveskilter på din da Kjetil.

 

Hvis du da ikke har sett den gule 242'n som ruller rundt på Hadeland, da har jeg bomma grovt på fargevalg;)

 

Tøff bil med grom farge! Den fronten du etterlyser kom i 81 -> 85, finnes flust av pansere og griller på huggere.. Svart grill derimot er verre, rapp Kjetil sin:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

utrolig fin bil det der :D er ening med mange andre her, var en skikkelig fin farge på den der :D men jeg må komme med et spørsmål her. er veldig dumt kansje, men hva er det du har satt på eksos røret ut fra turboen? den mutter lingene saken? :S

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin bil det der :D er ening med mange andre her, var en skikkelig fin farge på den der :D men jeg må komme med et spørsmål her. er veldig dumt kansje, men hva er det du har satt på eksos røret ut fra turboen? den mutter lingene saken? :S

 

Takk takk:)

 

hehe, det er en lamdasonde føler det;)

 

Ja Kjetil, Jeg har desverre fått den hjem:( så nå må den stå utenfor soveroms vinduet mitt med pressening over seg til snøen er borte:(:(:(

Har ingen andre steder å stå:(

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår