lasse-86 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ønsker å kjøpe trim deler,senkesett, dempere og felger til min volvo 144 72mod har noen no trim så jeg får frisert den gamle b20 som sitter i bilen eller en potent b23 motor så ta kontakt. er også int i rust og bulkfrie døer til 144 og ett par forskjermer tlf 90764966 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hei, har en frisk B23 som jeg ikke trenger lengre, har gått ca 45000 km etter overhaling og trimming Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ok.. hvor mye skal du ha for den? hva er gjort med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har kanskje et turbogrenrør til B20 å selge om det er intresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 det er int... har en turbo liggende å slenge så.. evt pris på grenrøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 jeg har en b230a motor gått 200000 en eier sitter i bil kan startes, i bra stand selges 1500kr kan bytte hvis du har noe av inntresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ok..hvor mye skal du ha for den? hva er gjort med den? Allt er byttet innvendig, oppbyggd og trimmet av Iglebæk i Kristiansand (tror jeg han holder til) spes trimkam og div, 2.500.- + frakt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Allt er byttet innvendig, oppbyggd og trimmet av Iglebæk i Kristiansand (tror jeg han holder til) spes trimkam og div, 2.500.- + frakt er det gassere med eller er det brukt sprut? høres veldig intresant ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 jeg har en b230a motor gått 200000 en eier sitter i bil kan startes, i bra standselges 1500kr kan bytte hvis du har noe av inntresse hva er det du er trenger? har noe saker liggenes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er med gasser Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er med gasser enkel eller dobble gassere veit du åssen kam det er, portet og høvlet topp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er enkel gasser, husker ikke helt specs på oppbyggingen nå, men kammer er rimelig kvass, jeg kjørte den med grenrør, 3 toms eksos og Jacobs tenning, jeg ringte bare å bestillte en ferdig oppbyggd og trimmet motor fra Iglebæk, hadde ikke tid til å bygge selv den gangen jeg trengte den Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hva er det du er trenger? har noe saker liggenes.. trenger front, skjermer til 140. dører til 242 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 trenger front, skjermer til 140. dører til 242 det har jeg dessverre ik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 det er int... har en turbo liggende å slenge så.. evt pris på grenrøret? Pris veit jeg ikke, jeg kan helsveise det med TIG før evt. salg. Turbo kan evt. følge med. kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg