Keltern Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg vil selge min '83-modell 100 slik den står/som delebil.. Bilen er i grei stand, bittelitt rust på bakplate, i et par hakk der bagasjeromslokket legges nedpå. Står med skilter, men om jeg ikke får solgt før nyttår, blir den avskiltet. Annonse på AutoDB.no Gi bud! :P Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 annonse med bilder er lagt til.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 opp og hopp.. haster! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 huff.. er det ingen som vil ha en bra delebil asså? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Pris ca? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 5000,- med de felga som du ser på bildene.. :) ikke så spesielle de felgene, men synes jeg må ha noen få kroner for dem likevel.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 kan diskuteres forsåvidt.. må ha noe mer enn vrakpanten! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg