Gå til innhold

Peugot 307 Wrc H. Solberg Edition; Nedre Eiker

Ranger emnet


Nutcaze

Anbefalte innlegg

Noen som så en sånn en?

 

Det var jeg som kjørte *skryte*!:D

 

Tok et par bilder utafor Statoil Mjøndalen!:P

 

Fikk låne den gjennom jobben (expert), siden sjefen er veldig gla i meg!

 

Har ikke no særlig med spec's, annet en; 2004 Cabriolet 2.0, Hardtop, 176Hk.

 

307.jpg

 

3072.jpg

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg kjøre innom vollahjørnet og nedover mot Eknes i Krokstadelva. Har kjørt den jeg og. Jobber på Expert Åssiden. Vi lånte den for noen uker siden. Er ikke all verden å kjøre, men fy f... å oppmerksomhet man får.

 

Var skikkelig skuffa når jeg henta den da. Helt orginal innvendig og sliten i lakken. Expert melker det Solberg-koseptet helt ut. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg kjøre innom vollahjørnet og nedover mot Eknes i Krokstadelva. Har kjørt den jeg og. Jobber på Expert Åssiden. Vi lånte den for noen uker siden. Er ikke all verden å kjøre, men fy f... å oppmerksomhet man får.

 

Var skikkelig skuffa når jeg henta den da. Helt orginal innvendig og sliten i lakken. Expert melker det Solberg-koseptet helt ut. hehe.

 

Jobber på Holmen jeg, men i ælva jeg og;)

 

Jess, måtte ha litt fôr i kroppen! Den går ganske greit, hvertfall fra 4000 og oppover, og den sitter overraskende godt på veien, stiv som en stokk, skulle kanskje vært senka litt og.. Men men! Fikk kjørt fra meg ganske greit, oppover mot åmot.

 

Interiøret suger ja, kjipt med helt orginalt. Men nå skal jo detta egentlig være en showbil, til nyåpninger osv. Så er ikke vits å påkoste så mye inni, selvom man kunne vedlikeholdt lakken, og en del av klistremerkene bobler no sinnsykt!!!

 

Men satan den vekker oppmerksomhet ja, mulig jeg skal låne den i mårra og!:D

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den å kjøre? 176 hk er èn ting, men med stålfoldetak og forhjulstrekk ser jeg ikke for meg den heftigste opplevelsen. But then again, I could be wrong :)

 

Heftigste var det ikke, men definitivt vært og prøve. Han som bor i hybel'n hos meg kjører en 04 Impreza Wrx, det er morsomt og kjøre det!:D

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren som sitter i den er en 2-liters 4-er, samma motoren som sitter i 206 RC.... Forøverig den største motoren til denne bilen....

 

Går helt greit, men noen raserbil er det ikke.

Men har ikke den bilen fått sånn "belegg" på seg da?

Ikke noen 307CC som har den lakken orginalt.

 

Vet også de fleste som "låner`n" gjennom jobben sin(EXPERT) kjører ikke pent med bilen, igrunn for de fleste tror de kjører bilen til H. Solberg, selv om de er klarover at det er en orginalbil fra Peugeot de kjører.... :)

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår