SteffenM2 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Rekalibrer.. Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det virka etter jeg instalerte XP på nytt:) Så vis det skjer med noen andre her så tror jeg dere må instalere operativ systemet på nytt! Takker for all hjelp jeg har fått:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Syns det var et dristig tiltak i grunn, installere hele XP for bare at et ratt ikke funker, bør være lettere løsninger ;) Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Syns det var et dristig tiltak i grunn, installere hele XP for bare at et ratt ikke funker, bør være lettere løsninger ;) Det var ikke bare for det:P Men jeg fant ingen andre løsninger heller da! Men nå kan jeg ha fullversjon av Fraps uten å betale 40$ også da:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg