optus Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Kan få en sånn buss gratis, mot avhenting. Bussen er en 79 mod med aut. Den har stått i 2-3 år nå. Hva kan jeg vente meg av problemer med bussen? Bussen starter, og skal være kjøbar, nye bremser i 2003, greie dekk på 12.00x22,5. Bussen har og hatt skilt siden 2003, og ikke blitt bet.årsavigift siden 2003 oblatene. Hvor lenge går det før kravet bortfaller om skyldige åravgifter? Håper på noe info. Bussen er en gammel Haugalnd Billag sin buss. Vet ikke hva påbygget heter. Har litt rust i vanger bak. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Fiks den opp og selg den til noen russ, de betaler skjorta for busser i bra stand.. husker flere russebusser ble solgt for opp mot 200 000 for noen gamle hauger når jeg var russ.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 påbygg/karrosserri er VBK. Var og så i dag når det var litt lysere. var mugg og kattehus i den Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kan sikkert bli bra, men tror det blir å kjøpe seg en del arbeid. Tror du må betale gjelda på års.avgifta. Den følger eier (deg hvis du kjøper den) hvis jeg har skjønt regla riktig. Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 tror jeg driter i bussen, dekkene er og morkne. er gratis da, men er ikke lett og evt bli kvitt den igjen Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg