gizzmo Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Fikk gang på volvoen min i dag 1988 b230f. Den sveiv merkeli å hosta å herka å spotta flamma. Å va ikke i lage. Bilen måtte dras igang. Nytta ikke med å vri på nøkkelen da sto den bare å kjinna. men han bare fjuske å ann blir knallrød på eksosen :( begynner å bli passe lei nå :( :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hei, jeg har samme bil selv, den ville heller ikke starte, kjøpte den sånn. Prøvde aldri å taue den i gang da...Prøvde og feila i lang tid, men fant ut til slutt at det var tenningshjernen som var gåen. Bytta denne og siden har bilen gått som i klokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kan jo sei d sånn atte det e trykk nokk på dysene å strømm på pluggene får den men virke ikke ud som den vil sleppe ud bensin i kammerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Blir eksosen veldig varm, så høres det ut som tenningsfeil ja. Som Jo-Erik sier f.eks, men kan også være reg.reima som har hoppet over et hakk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 den stoppet da eg sko trø ifra en annen bil men den bare daua ud for meg å siden har den ikke gått kjikeligt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Som sagt over ville jeg ha sjekket registre først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 registere hopper vell ikke over uten videre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 det kan gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 sjekk tenning og registeret som sagt over her, er nok der feilen ligger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg