volvo240gl_1986 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hei, jeg har nå montert turbomotor i bilen min, å turboen er vannkjølt og da lurer jeg på om det er noen som kan forklare meg hvor jeg kobler det til.. jeg har hørt att jeg tar vann fra den slangen som går i mittn på radiatoren på høyre side, og ut igjen på den nederste slangen på høyre side takker for svar mvh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Originalt er det tatt fra slangen til ekspansjonstanken og nedre slange på radiatoren.. Altså de to på høyre side hvis jeg ikke tar feil av høyre og venstre... Hvem side av turboen du kjører de inn på har ingen betydning. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 takker for svaret. det var slik jeg koblet det opp å men jeg hvar ikke helt sikker på om det var riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg