AndersM Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har dukket opp et problem med det elektriske nettverket i bilen.. Parklys og baklampene fungerer ikke når jeg kjører.. Blinklys, bremselys og kjørelys fungerer, men ikke det nevnte.. Er et relee som går "amok" innimellom mens jeg kjører.. Kan det være det? Har vært innbrudd i bilen så er ikke original tenningslås der.. Er satt inn en "ny" under dashbordet. Kan det være noe med den som svikter? Skal ha ny tenningslås, men venter på at delene skal komme.. Håper noen kan hjelpe meg :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Kjøp deg en Haynes Verkstedhåndbok, der står el.skjema. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg