c20let2k Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Heisann godtfolk.. Tenkte kansje og vise litt hva jeg skal drive med i vinter mens bilen står. Dette er bare litt av planene jeg har nå, men de stopper nesten aldri ser det ut som. Det som skal gjøres i styling kategorien er, [x]Innvendig Neon [x]Angel Eyes [x]Sorte blinklys på sideskjermer [ ]Panserforlenger (Kjøpt) [ ]Sote bakruter [x]Og eventuel omlakkering (bestilt) [ ]Momo Pedaler (kjøpt) [ ]Fjerne emblem på panser [ ]Innoparts Plasma Skiver 8000rpm/280km/t. (Bestilt) Av anlegg så skal følgende gjøres: [x]Bytte ut focal K33'en min i Ground Zero GZNW 12 SPL [x]Bytte cd spilleren min ut i en Alpine IVA-D100R/RB [x]Kjøpe en Helix 1000.2 Mono blokk [x]Audison Connection Kondensator 1F [ ]Nye strøm kabler (bestilt) Det som står av stereo i bilen fra før er, -Focal K2 Power P165 Komponent sett -Focal K2 Power P135 Komponent sett -Audison millenium 5 Canaler -4x Focal K2 Power delefiltere -Focal høytaler kabler og Audison Strøm kabler -Stinger Sikringer -Maxxima Stereo Batteri (Husker ikke type) -Ground Zero SPL Nuclear 4500rms watt max 12'' -Helix 1000.2 monoblokk@2278rms W De merkene som brukes innen stereo er, Ground Zero, Focal, Audison, Helix og Alpine. Står fullt focal komponent sett fremme og bak i bilen fra før, samt en Audison Millenium 5 canals forsterker som skal brukes til og drive høytalerne i bilen. Det kommer alltids flere ting jeg kommer til og gjøre, som og bytte dioder inni bilen og plasma belakt speedometer bl.a. Ratt skal og byttes i et Momo ratt med tiden, eller kansje ganske fort, KW justerbart understell er vel heller ikke og forakte. Felger kommer det vel nytt av og.. Annet: [ ]Bytte mansjetter til handbrekk å gir [ ]Få taki å bytte til sort skinn interiør Tips bare kom med de:D Slik ser bilen ut i før: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kjempe kul bil da :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Takktakk :D du har nok sett den i narvik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kan du vennligst fikse topicen iht reglene for prosjektforumet. Edit: Mye bedre :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Gjort! Bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kjepepen calibra :) bare jeg som ikke likte baklyktene ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er mye mulig! Åpen for forslag for endringer her! Noen andre baklykter som foreslåes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Pen Calibra dette! ;) Likte ikke helt baklyktene, det er jo en smaksak! ;) Stå på! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Syns baklyktene var råe jeg.. er jo ikke lexus.. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Pen bil, litt harry med neon lys inni bilen. Hvordan motor er det i den? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Edit: Fikk bytta nicket til mer passende. c20let2k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ser ut som et bra prosjekt! Bilen er org. uten turbo eller? Syns heller du kan sette på orginale baklys og sote de litt. Var ikke av de peneste jeg har sett de der, men takk gud for at det ikke er lexus style!! Stå på! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Har ikke fått gjort så veldig mye pga steinkald vinter i nord, og mye annet og gjøre! Men tenker at når våren nærmer seg og det blir mer tid så har jeg mye og sette på! Baklysa sto på da bilen ble handla inn, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hva med ekte tyskerlykter, bare klart og rødt glass? Tror det hadde gjort seg, ganske clean bil ellers og så.. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Lenge sia sist ja.. Har holdt på litt nå, men har desverre ikke så veldig mye bilder.. Bildene er av dårlig kvalitet, i noe som ikke ligner en vaska bil eller noe å tatt med en dårlig mobil for det meste. Drevi på noe med stereoen, noe som jeg er langt fra ferdig med.. Legger opp styring til forsterkerne, å kablene kommer bakfran. Så var det angel eyes, med xenon lys. Først xenon vs vanlig H1: Har gjort masse småtteri som ikke er med i bildene. Panserforlengeren i stål kom jo i en dårlig tilstand, skeiv men den er nå retta å vil bli sveisa fortløpende: Her er da noen bilder som er vel noen uker gamle av stereoen, da den ble prøvemontert. Sånn, var på opel treff i helga (1-3juni) som var meget velykket. Noen bilder fra det: Min bil helt til venstre. Flere bilder kommer etterhvert.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg