Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei Har hatt av dette lokket før, når jeg kjøpte bilen, men fikk det aldri helt av pga at airbagen på passasjersiden satt fast. Noen som vet hvordan jeg kan løsne den? Må ha opp hele greien igjen for å bytte noen pærer, men gidder ikke å begynne med den banningen og steikingen igjen for å få alt på plass.. Dette er da dette dekselet som er øverst på dashbordet, som står over speedometerklossen. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei Har hatt av dette lokket før, når jeg kjøpte bilen, men fikk det aldri helt av pga at airbagen på passasjersiden satt fast. Noen som vet hvordan jeg kan løsne den? Må ha opp hele greien igjen for å bytte noen pærer, men gidder ikke å begynne med den banningen og steikingen igjen for å få alt på plass.. Dette er da dette dekselet som er øverst på dashbordet, som står over speedometerklossen. Noen tips? Ut med hanskerommet så ser du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Takker! Skal ut å titte nu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Selv etter du har tatt av di 4 boltene som er skrud i under kant av airbagen må du sliter den forsiktig ut den siter godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kan være lut å ta av batteripolen før du fibbler med airbagen alltså... Måtte rikkle en del på min før den kom (litt trangt) Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg