Dammed Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Jah, som jeg har lest litt her og der så er Defa et dårlig valg, er det noe alarmer som er bra som de er veldig vanskelig å forbigå? Alle alarmer kan lures, men vil gjerne ha en som Ola Nordmann sliter litt med. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 javel?... kan det friste med en slik? http://www.i-techsecurity.co.uk pm meg hvis intresert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 i lengden, er nok defa best, ihverfall min erfaring Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Uansett alarm, så blir bilen borte om de virkelig vil ha bilen din. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ja men det er greit å ha tracking muligheter hvis de kommer så langt. selvfølgelig ka det settes ut av spill, men hvis du oppdager det tidsnok så finner du jo bilen før de kommer så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg