Levin GT Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Alu felger ønskes kjøpt. Må ha 4*114,3 med lavt innpress.... Gjerne Celica/Supra felger eller noe annet kult,gjerne med kant.... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Du skulle hatt mine gamle, de hadde sikkert kledd Ke20 og\eller te71`en din! (Solgt til en med veteran celica) Lykke til med letingen! Og om du vil kjøpe nytt og billig vil jeg anbefale Rota RB, har slike på min bil, kosta meg bare 400$ + frakt. Bilde av de Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 JAAAAA......Sånne liknende skulle jeg gjerne hatt.....:) Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takk for svar......Ja,eg trenger noe med kant til en av oldschool rollaene mine. Hvor får man fatt i slike Rota B da? De var fet......... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takk for svar......Ja,eg trenger noe med kant til en av oldschool rollaene mine.Hvor får man fatt i slike Rota B da? De var fet......... Levin GT Fant de på Ebay.com, men kjøpte de direkte fra http://www.18racing.com/. Her er mere info: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85049 Ikke kjempemasse kant på Rb`ene, men de har Et 04 så de bygger rimelig mye utover:sombrero: Enkei "Cross Fever" hjula kjøpte jeg også fra ebay, disse var dyrere og godt brukt, Ae er så hot om dagen, alt som kan kalles "old school" er dyrt Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kjønner ikke helt hvordan du fikk prisen ned i $400 pluss frakt.....Minstepris på de der på 18racing.com er jo $450 og det er for 13" Levin GT Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 RB ser ut som en kopi av Minilite...... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Du har PM! RB ser ut som en kopi av Minilite...... Levin GT Det er fordi det er kopier. Men rota felgene blir brukt i motorsport etc, kvaliteten er god. Bonbon (Ben Broke Smith) kjører med rota: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg