Kr0lle Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan skaffe både Xenon og Bi-Xenonkit veldig billig. Xenon-kit kan skaffes til omtrent alle sokkler, mens Bi-Xenon kun kan skaffes til H4. Prisen er 1500,- for Xenon-kit og 1700,- for Bi-Xenonkit. Kan også skaffe såkalte "hyperwhite"-pærer, både til 9006 og H4, disse koster 100,- pr. par Dersom det trengs mer informasjon er det bare å spør :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 kordan e d med reservepærer til settet? pris på slike pærer? har du bilder av settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Eller link til produsent av settet? Hvilket merke er det? Har du H4-2 Bi-Xenon reservepærer? 6000k? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kan du skaffe sett med h4 bixenon, 50w ballast og 6000k? :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Omega3000: Reservepærer kan jeg desverre ikke skaffe. Bilde av settet: magnusalexander: Kan kun skaffe 8000k, glemte å nevne det i første post. Beklager. Prisen er som nevnt i første post 1700kr pr. sett for Bi-Xenon dersom du allikevel skulle vært interesert. fsl: Det er komplett kit, så det er ikke mulig å spesifisere ballasten. Og igjen; Det er kun 8000k, beklager at jeg ikke nevnte det i første post. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ok. Takk for info. Er det mulig for deg å legge ut et bilde av pærene (med kontaktene) til H4-2 settet? (Bi-Xenon). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Beklager, jeg har ikke muligheten til å legge ut bilder av pærer og/eller kontakter, da jeg ikke har noen sett for hånden nå. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har du HID/Xenon ettermonteringssett til tåkelys på en 2001 BMW E46 M3? Pærene er 9006/HB4 pærer. Har sett bla. ProLumen selger slike kit. Kan du gi meg en nissepris? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er det noen forskjell på 9006 og 9006/HB4, eller går det for det samme? (jeg ble litt usikker nå) Dersom det ikke er noen forskjell kan jeg gi deg en grei nissepris; Hvordan høres 1300 ut? ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Det skal ikke være noen forskjell på 9006 og 9006/HB4 nei. Ser at du også skaffer "hyperwhite"/Xenon-look pærer. Tror jeg heller går for denne typen, så oppgraderer jeg heller nærmere våren. Hvilke Kelvingrader har du på 9006-pærer? Jeg har "Angel-Eyes" på 7000K i hovedlyktene nå..Kunne du sendt meg PM med hvilken type pærer du har og betalings-info..? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg