mr_primera Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er ALLE mp3spillere slik at det tar flere sekund å skifte sang når det er mp3 cd? Klar over at det er tyngre å lese mp3, men flere sekund syns jeg er litt vel mye noen gang..min pioneer i allefall;p Flere som har samme problem? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Har ikke erfart problemet du nevner der på min JVC KD-SH9101. Selv om spilleren står på "random" og må søke vilkårlig, så finner den låtene kjapt. Du kan jo ringe sjappa du kjøpte spillern i og fremlegge problemet der. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by mr_primera Er ALLE mp3spillere slik at det tar flere sekund å skifte sang når det er mp3 cd? Klar over at det er tyngre å lese mp3, men flere sekund syns jeg er litt vel mye noen gang..min pioneer i allefall;p Flere som har samme problem? nope, har RF RFX 9420R ikke noe prob, den bruker lik tid om den skifter sanger mellom MP3 eller vanlig cd, som jalla sa, oppsøk forhansler og hør om de har hørt noe som har den samme spileren som deg som opplever det samme som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Det er stor forskjell på de forskjellige merkene. Rockford har muligens markedets raskeste. Både når det gjelder oppstart av ny MP3-CD, og skifting av sanger. JVC er heller ikke så gæærn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Panasonic er veldig kjapp på å både bytte sanger og spole de. Men personlig synes jeg den bruker litt lang tid på å lese TOC uten at jeg har sammenlignet med noen andre spillere. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 la meg gjette.. har du clarion ? :D de er nemlig SKIT-TREIGE.. Kenwood er rimelig kjapp på mp3! prøv gjerne og ta på pause/ta av pause på en clarion spiller, så deretter på en kenwood spiller.. bare en demonstrasjon på hvor treigt ting kan gå :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hvis du har den første mp3 spillern til pioneer, så er det helt naturlig, de er sinnsykt treg til å skifte sang.... rfx-9220 skifter som bare faen:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Jeg er den lykkelige eier av en Alpine DVA-7996R (spiller DVD, VCD, SVCD og MP3!) (jeg er sååå stolt!) - som er rask både til å starte avspillingen og skifte spor. Det synes i alle fall jeg. Men det kan jo komme av at jeg hadde Clarion før. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg