Morgis Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Etter mye småjall med smålekkasjer i gamle loddepunkter på min nåværende radiator ser jeg frem til ny. Ønsker å kjøpe en radiator (type stor) som er tett, god stand, ikke loddet og uten oljekjøling til en grei penge, helst på sørlandet. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hvor mye gir du for en? Jeg har både til 260 og 760 trur jeg. kan ta de med til sørlandet. Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 opp!! haster Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 opp Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 gjør ingen ting om det er til automatgir. passer på manuell også men ikke omvendt. siden det er lettere å få tak i til automatgir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ja det vet jeg. men ønsker mest mulig utbytte av radiatoren. altså, å kaste bort 1/3 av radiatoren for oljekjøling som ikke er i bruk er bortkastet :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fler som har radiator å være av med? Haster! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 opp Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 var da som fanken dette da. Så mange som bygger om 260, noen må da ha en radiator? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg