henrix Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 nå har bilen kommer under tak for i vinter så nå begynner planer for litt stæsj til sommmeren.. har fåt en diger stereo som skal dyttes inn i bilen (byttet mot RC bilene mine:)) også skal jeg sveise helt nytt eksosanlegg med 4" ut bak.. har også litt planer om styling.. men er det noen her som vet hvor man får tak i type spoiler som det er på denne?:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148788 skulle gjerne likt å hatt den spoileren der i stedet for den stigen jeg har;) hehe (den er forresten sveisa fast i bakdøra så jeg skal kappe den av å sparkle sammen) så blir det nok lakkering i orange og svart:) noe alla dette.. (denne er gjort på 5 min så ikke le:P også har jeg et ganske forstyrrende problem.. jeg merker ikke noe på bilen MEN denne slangen blir utrolig stor når jeg har kjørt litt:( men når jeg åpner ventilen rett før den så kommer det masse damp og jeg får ut trykket.. men jeg veit da faen hva det er for noe:S håper på svar:) oppdateringer kommer!:) skal kle ferdig basskassa osv nå.. også skal jeg ta noen bilder!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 sånn! da har jeg fikset basskasse:) hehe mye strekking og trekking og dette er resultatet:) basskassa er 2x12":) og nå har jeg koblet den til forsterkeren på rommet og det låter BRA!:D kanskje det blir litt mye på den lille 5'ern min?:P så skal jeg også lage meg ny hattehylle i sponplate og felle ned forsterkeren i hattehylla med neonlys og pleksiglass:) + at jeg skal sette inn bassrør og de to 6x9":) ser det helt jævelig ut eller kunne det funka?:) er orginale hattehylla det der.. blir svart filt på den nye:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror du bør bytte kjølevann. Slangen må byttes og, siden den har gitt etter. Hold oss oppdatert på prosjektfronten! er forresten blitt deleier i en R5 GTE hehehe.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror du bør bytte kjølevann. Slangen må byttes og, siden den har gitt etter. Hold oss oppdatert på prosjektfronten! er forresten blitt deleier i en R5 GTE hehehe.. stilig!:) bilder eller?:)jeg skal holde dere oppdatert!:) eller deg:P er vel bare du som henger på renault forumet litt:P hehe jeg skal legge inn en egen prosjekt tråd når jeg får tilbake bilen når det blir aktuellt:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Renault er vel nedprioritert her på forumet hehe... Har vel sine grunner, er jo kun Renault 5 GTE/GTT som er noe å trakte etter. De andre er jo bare noen "toaletter" ;) En lyseblå gte + garasje + en hel vinter = mulig en knallartig bil.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 jævelig bra!:D jeg får turbo snart til min;) kan bli morro det også!:D hehe veit du hvor man får tak i sånn spoiler som jeg viste over eller?:) hehe vil ha det jeg:( Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Mener det er en gttuning.com spoiler. Har sett ofte slike tilsalgs på http://www.ebay.co.uk . Dukker sikkert opp en, vist du følger med. Turbo? Volvo turbomotor pågang? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 nææ ikke i første omgang:) men får turbo og manifold osv til denna snart:) så skal jeg prøve å montere den å kjøre på laaavt trykk:) hehe men mulig det blir en B20FT motor etterhvert:) er så keeeeeeen på den spoileren ass!:P hehe:P får vel bare leita;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 planen til sommeren er GTT fanger m/splitter, nye felger, fjerne spoiler og et strøk med lakk:) +nytt 2.5" eff. anlegg hele veien:) her er hvordan jeg håper den kan se ut: http://www.r5-kultmobil.de/Bilder1/GT.25.jpg og her er med splitter på fangeren:) http://www.r5-kultmobil.de/Bilder1/normal_GTE045.jpg Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 PS: SI IFRA HVIS NOEN HAR NOEN GANSKE LIKE FELGER (som det nederste bildet) LIGGENDES MED BOLTSIRKEL 4x100!!!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 har finni ut at jeg har litt lyst til å drite i å lakkere den så fancy:) den er egentlig ganske fet med matt sort lakk:) kanskje detta kunne vært noe?:) kom med feedback!:) snart skal jeg lage en prosjekt tråd.. når jeg får begynnet med å fjerne vingen;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ta dæ en tur på k-teckracing.com.... der har di mye tøff styling te r5 evt. bytt til en b18ft..... går noe bedre da..... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg