volvo850_BSR Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 :cab hehe. utfordrer deg;) så skal vi se hva cossien din duger til;) Ikke så høy på pæra nå! Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dennis02 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Gjør som Ford, kjøp Volvo :) Siter Volvo 850 T5 Prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143411 X: Volvo 240 GL X: Volvo 940 Gl senere Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ikke værst;) bare å møtes en dag det så ska jg nok parkere dg haha :roll: Orginal eller ? er det ikke rundt 450hk i en sånn orginal ca?? er 386 hk hk orginalt, men har effektanlegg og luftfilter og noe stæsj;) har vel 425 hk kanskje;) kan bli morsomt det ja. hehe har u 4x4 på cossien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CossieRS_Øyvind82 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 er 386 hk hk orginalt, men har effektanlegg og luftfilter og noe stæsj;) har vel 425 hk kanskje;) kan bli morsomt det ja. hehehar u 4x4 på cossien? Høres jo greit ut det. Ja har 4x4 ;) jg skal nok gi deg godt med motstand :) Siter * Ford sierra cosworth (1991 4x4) * Ford sirra cosworth (1990 2wd) * Ford sierra sedan (1988) * Golf GTI (1990) * Honda accord ( 1992) (på høggern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Høres jo greit ut det. Ja har 4x4 ;) jg skal nok gi deg godt med motstand :) japp, det håper jeg:D er lei av å flise alt jeg møter, var kult i begynnelsen, men nå blir det liksom litt kjedelig. blir liksom ikke noe spennende;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Gjør som Ford, kjøp Volvo :) Standard kommentar fra Volvo folket. Strengt talt betyr det i lengden at dere kjører Ford da, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 og at volvo ble faktisk pene biler..(mesteparten) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 og når skjer denne duellen mellom f-150 og cossie da? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CossieRS_Øyvind82 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 og når skjer denne duellen mellom f-150 og cossie da? Hehe, jeg og cossin min er klar ;) Siter * Ford sierra cosworth (1991 4x4) * Ford sirra cosworth (1990 2wd) * Ford sierra sedan (1988) * Golf GTI (1990) * Honda accord ( 1992) (på høggern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CossieRS_Øyvind82 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 japp, det håper jeg:D er lei av å flise alt jeg møter, var kult i begynnelsen, men nå blir det liksom litt kjedelig. blir liksom ikke noe spennende;) hehe Haha, fliser alt du møter ja. Da har du sikkert møt mange som ikke det er så mye tak i da ;)hehe. Siter * Ford sierra cosworth (1991 4x4) * Ford sirra cosworth (1990 2wd) * Ford sierra sedan (1988) * Golf GTI (1990) * Honda accord ( 1992) (på høggern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 japp, det håper jeg:D er lei av å flise alt jeg møter, var kult i begynnelsen, men nå blir det liksom litt kjedelig. blir liksom ikke noe spennende;) hehe Du har ikke tenkt over at det kansje ikke er alle som gidder og prøve heller da... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth Askøy Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 dorf: dersom du har den effekten du sikter til der opp så blir det aldri en duell, det blir bare rein frakjøring av F-150en. Har ved flere anledninger kjørt mot disse på drag og sånn er ståa: Cosworth 240-250hk kjører RETT fra F-150 med noe trim. F-150 med noe trim kjører fra SRT10 Dragracing lyver ikke så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortcuut Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 skal prøve å svare alle på en gang;) får ta det litt nærmere våren, må få på noen litt bredere hjul så jeg kanskje får noe feste. har sikkert ikke møtt så mange som har gitt alt, men nå skal det siess at det ikke er så mye biler her i nærhetes som går så fært da, eller iallefal ikke gidder å dra på ordentlig. Dragracing lyver ikke nei, og det kan bli morro å se hva forden min duger til;) kjører jo for å ha det morro;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth Askøy Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Shortcuut: riktig innstilling. Elsker drag og annen organisert form for motorsport/banekjøring/leking. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Helt riktig,man kan være venner forrd om æ man kjører et race,er jo morro å se hvordan bilen ligger ann i forholdt til andre. til denne volvo vs cosworth kampen deres synes jeg at det finnes mye av begge deler som er veldig bra bygd og går utrolig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg