_Knut_ Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hei. Har ett lite problem med min Audi 100. Blinklysa går ikkje av automatisk slik som dei gjorde før og burde gjera ennå... Må dra hendelen ner sjølv nå. Siden eg ikkje er så særlig erfaren innen bil så hadde det vore fint viss noken hadde peiling på kva problemet er... Takker for hjelp:) Knut Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er en tapp bak rattet dit som skal slå av blinklyset når du svinger tilbake. Er vell mest sannsynlig den som har blitt knekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Må eg av med rattet og navet då eller? Vanskelig å ordne det eller:P? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er bare å ta av rattet å se. Bare napp av den "puten" i midten av rattet, og skru ut mutteren du ser bak der. Er ikke sikker på om tappen sitter i rattet og du må bytte ratt eller om det er en skive som bare må skiftes, men det ser du når du har demontert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hmm, det har kanskje noke med at eg skifta til Luisi ratt og då skita eg nav og. Meiner å huske at det var ein slags pinne på orginalrattet... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Akkurat ja, uorginalt ratt, der er problemet ditt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Akkurat ja, uorginalt ratt, der er problemet ditt:) Hehe, forslag te ka eg kan gjera med det? Vil ikkje ha det stygga orginalrattet! Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Se om det går an å flytte over tappen fra orginalrattet. Må vell gå an å lime det eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takker for hjelp! Skal prøve meg litt fram når eg kommer heim til helga;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg