msoer Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 er på jakt etter en color consept, såvet du om en som er til salgs, så si gjerne ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 nr1 nr2 Personlig likte jeg best den røde ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by bjirn Personlig likte jeg best den røde ;) Litt info om den røde: Har ringt på den 2 ganger. Ble først solgt i mai/juni av en bilmekaniker til en som nå skal begynne studier og derfor må selge, rart han plutselig fant ut det. Etter det jeg fikk vite har mekanikeren tatt alle servicene selv, og skulle være i tipptopp stand. Den har vært kollisjonsskadd 1 eller 2 ganger etter det jeg ble fortalt, men er rettet på annerkjent verksted. Senkesett og monovisker er godkjent av Biltilsynet og står i vognkortet :) Hadde personlig tenkt til å dra og se på den, men ble altfor langt fant jeg ut ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Ellers har jeg planer om å selge min Colour Concept i løpet av høsten/vinteren, eller kanskje før. Men det blir vel muligens for lenge til? Det er ihvertfall en: gul 5-dørs 96 mod. kmstand 87000 1.6 75hk alt det vanlige Colour Concept utstyret. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 jaja. da er gamle bilen solgt :) :) så da er det bare å vente på at eieren av poloen jeg skal ha har finner seg ny bil :) skal bli DEILIG å kjøre rundt i en polo color consept istedenfor den sure gamle golfen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by msoer jaja. da er gamle bilen solgt :) :) så da er det bare å vente på at eieren av poloen jeg skal ha har finner seg ny bil :) skal bli DEILIG å kjøre rundt i en polo color consept istedenfor den sure gamle golfen :) Har en 16V som vurderes solgt... ingen colour consept men med A/C og mer power ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 info?? bilder?? pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg