Xander Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ford sierra sedan sølv grå,dohcmotor(120hk),5 gear,servo,soltak,power filter,cosworth lykter bak,2,5 tom eksos,momoratt,bra vinterdekk,kenwood cd/mp3,12 sub,boston 6*9.forsterker (speller bra),ettervisning på frieksos og for mye lys pga 1000metere(mangler ettervisning ca 3-400kr alt ordnet unntatt å ta av ekstralys),lesjøfors senkesett,km 172t,sølv grå. følger med :cosworth fanger,instrument 260km/t,sideskjørt,spoiler,2 liter bil lakk,(lys og mørkesølv for delt lakkering,)16 tomers sigma racing felger uten dekk.Og sikker mere som jeg ikke husker i farta! 33000kr ! hopp på et fly til trøndelag Feil tråd. Feil budskap. For mye usortert informasjon, gidder ikke å lese hele en gang... Les topic og førsteposten igjen og finn ut om det du skrev har noe til felles med overnevnte? Takk. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Noen andre? BMW som er tingen her.. =) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Noen andre? BMW som er tingen her.. =) du kan få min for 45k om du bestemmer deg fort Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Kjøpt meg ny mobil jeg, så har ikke nummeret ditt lenger. Har samme gamle nummer jeg... Legg igjen nummeret ditt, eller slå på tråden så kan vi jo planlegge at jeg i hvertfall kommer og ser på bilen din... =) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg